Junior Key Account Manager - Warszawa

Dołącz do nas jako Junior Key Account Manager i zostań częścią międzynarodowej Organizacji o skandynawskim DNA, która pełni istotną rolę na globalnym rynku w swoich kategoriach (FMCG)

Jeżeli masz doświadczenie w sprzedaży, marketingu handlowym, zarządzaniu powierzonym budżetem, wyzwania Cię motywują, to jesteś Tym kogo szukamy!

Twoja rola będzie miała kluczowe znaczenie dla sukcesu całej Organizacji, gdzie kluczowymi obszarami pełnionych obowiązków będzie osiąganie celów sprzedażowych poprzez rozwijanie profitowej kooperacji z obecnymi i nowymi klientami.

Zakres Twoich obowiązków:

  • odpowiedzialność za profitowy rozwój sprzedaży w wybranej grupie klientów z kanałów: supermarkety dyskontowe oraz sklepy convenience,
  • identyfikowanie nowych możliwości rozwoju biznesu z klientami poprzez rozwój stałej współpracy, działania promocyjne oraz działania w zakresie marketingu handlowego
  • analiza potencjału, ustalanie priorytetów i odpowiedzialność za rozwój dystrybucji w ramach nowych klientów z kanału supermarkety dyskontowe, convenience, stacje benzynowe, kanały alternatywne  
  • wsparcie dla zespołu Business Unit Managera w kluczowych projektach multifunkcyjnych, również z obszaru marketingu, nowości produktowych i marketingu handlowego
  • implementacja strategii marketingowej poszczególnych marek u powierzonych klientów
  • analiza wyników oraz potencjału poszczególnych klientów, adekwatne alokowanie zasobów w celu maksymalizacji rezultatów dystrybucyjnych i sprzedażowych
  • informowanie o nowościach produktowych wraz z odpowiedzialnością za wprowadzenie wybranych nowości do powierzonych klientów
  • współpraca z Product Managerem nad rozwojem dedykowanych rozwiązań produktowych dla powierzonych klientów
  • zapewnienie klientom najwyżej jakości obsługi
  • wizyty u kluczowych oraz potencjalnych klientów,
  • zarządzanie budżetami wspierającymi sprzedaż,
  • bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy, w tym również na poziomie międzynarodowym

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • preferowane minimum 2-letnie doświadczenie w dziale sprzedaży lub dziale marketingu handlowego (trade-marketingu)
  • ·         znajomość rynku i klientów z kanałów: convenience, drogerie, supermarkety dyskontowe – będzie dodatkowym atutem
  • ponadprzeciętne zdolności interpersonalne, determinacja
  • umiejętności planowania i analizy,
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średnio-zaawansowanym
  • ·         dobra organizacja pracy i znajomość obsługi pakietu MS Office
  • gotowość do podróży służbowych,
  • prawo jazdy kategorii B,

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny odzwierciedlający osiągane cele,
  • zadania i szkolenia umożliwiające stały rozwój kompetencji,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet socjalny,
  • pakiet medyczny i multikafeteria
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, komputer, telefon

Doświadczenie w sprzedaży i współdzielenie wartości

By dobrze sprawdzić się na tym stanowisku powinieneś cechować się nieszablonowym myśleniem, mieć głowę pełną pomysłów, a także gotowość oraz wytrwałość do wdrażania ich w życie. Szukamy osób ambitnych, które stawiają sobie ambitne cele oraz dobrze odnajdują się w szybko zmieniającym się środowisku.

Jeżeli szukasz możliwości zdobycia doświadczeń zawodowych oraz rozwoju w Dziale Sprzedaży międzynarodowej korporacji, jesteś osobą otwartą, sumienną, komunikatywną, pełną pozytywnej energii, to właśnie Ciebie szukamy.

Prosimy o nadsyłanie aplikacji do dnia 19 lutego 2019

Aplikuj przez link

#LI-DNI

Poland